Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ »Rendben

Szerviz

Nikon Kft. 

Ügyfél bejárat: 1143 Budapest, Hungária körút 130. felől (Az 1-es villamos Thököly úti megállójánál.)
Levelezési címünk: 1143 Budapest, Gizella út 51-57.
Szerviz nyitvatartás: hétköznap 8.30-17.00
Telefon:06-1-232-1372/9209 mellék 

Tájékoztató Nikon COOLPIX Tulajdonosoknak!

Köszönjük, hogy a Nikon COOLPIX fényképezőgépet választotta! A Nikon magas minőségi követelmények teljesítésével igyekszik mindent megtenni annak érdekében, hogy a fényképezőgépet Ön hosszú ideig megelégedéssel használhassa.

A készülékek magas szintű javításának biztosítása céljából 2015. január 5-től a COOLPIX fényképezőgépeket a Cseh Köztársaságban lévő COOLPIX márkaszerviz javítja.

A COOLPIX márkaszerviz címe és elérhetőségei:

VSP Data a.s.

Údolní 2188

390 64 Tábor

Česká Republika

web: www.vspdata.com

Ügyfélszolgálat telefonszáma: (belföldi díjas) +36 1 8156387

e-mail címe: nikonservice.hu@vspdata.cz

Az egyszerű ügyintézés érdekében 2015. január 5-től COOLPIX fényképezőgépe javítási igényét közvetlenül a VSP Data a.s. honlapján jelentheti be, magyar nyelven, a letölthető útmutatóban leírtak szerint. Az útmutató itt elérhető.

A javítási megbízás elküldését követően a márkaszerviz gondoskodik a termék el- és visszaszállításáról. Fizetőjavítások csak elfogadott árajánlat alapján történnek; az árajánlatokat a VSP Data a.s. küldi Önnek.

A javítás online nyomonkövethető, illetve bármilyen felmerülő kérdés vagy probléma esetén magyar nyelvű ügyfélszolgálat áll rendelkezésre a szerviz fenti e-mail címén és telefonszámán.

Hibás COOLPIX fényképezőgépét személyesen is leadhatja javításra az alábbi átvevőponton:

Profi Elektronikai Szerviz Kft.

1041 Budapest, Lőrinc utca 18.

tel.: 06-1-814-8111

e-mail: nikon@myprofi.eu

web: www.profiszerviz.hu

Tájékoztatjuk Önt, hogy a COOLPIX márkaszervizben csak a kompakt fényképezőgépek javítása történik, minden más Nikon termék javítását továbbra is a NIKON márkaszervizében történik.

A közvetlenül a javítószolgálatnál történő bejelentés mellett, jótállás keretében történő javításért továbbra is fordulhat a készülék eladójához.

Kérjük, bármilyen felmerülő kérdés esetén forduljon bizalommal a VSP Data a.s. ügyfélszolgálatához. Emellett a Nikon ügyfélszolgálatán természetesen a továbbiakban is készséggel állnak rendelkezésére.

Általános feltételek

1.   A javítás időtartama attól a naptól kezdődik, amikor a hibás készüléket a vásárló a kijelölt Nikon szervizbe eljuttatta és hozzájárult a közölt feltételek alapján történő javításhoz.

2.   A javítás időtartama akkor ér véget, amikor a kijavított eszközt a vásárló átvette, de a javítás befejezéséről szóló értesítéstől számított tíz munkanap, az újraértesítést követő öt munkanap türelmi idő után a javítási időtartamot befejezettnek tekintjük. Jótállásos javítás esetén ez a határidő az alap a jótállási idő meghoszszabbításának számításakor, kivéve, ha az ügyfél önhibáján kívül nem tudta az eszközt határidőig átvenni.

3.   A kijavított készülék átvételekor mellékelni kell a szerviz által kiadott átvételi elismervényt. Amennyiben a javítást kérő ügyfél ezt elveszíti, köteles arról haladéktalanul értesíteni a szervizt. Az átvételi elismervény elveszítéséből eredő károkért felelősséget nem vállalunk.

4.   A kijavított, de határidőig át nem vett eszközökre az ismételt értesítéstől számított hatvanadik naptól kezdődően bruttó 150 Ft/nap tárolási díjat számítunk fel.

5.   Az át nem vett eszközöket a határidő után az ismételt értesítéstől számított fél évig őrizzük meg. Fél év után a Nikon Kft. jogosult a készülék értékesítésére, az így befolyt ellenértéknek a javítási- és tárolási költségek levonása utáni maradványösszege a tulajdonost illeti meg. A nem értékesíthető eszközöket megsemmisítjük.

6.   Előzetes hozzájárulásunk nélkül nem vállalunk felelősséget a javításra leadott eszközökben lévő adathordozókért (memóriakártyák és egyéb elektronikus adathordozók, CD/DVD-k, filmek), azok tartalmáért, valamint egyéb, a géppel együtt leadott eszközökért (szíj, akkumulátor, elemek, nem-Nikon tartozékok, stb.) Az ilyen jellegű termékek hibájáért vagy elveszítéséért a Nikon Kft. nem vonható felelősségre, kivéve, ha azt előzetes kérésünk alapján juttatták el hozzánk.

7.   A külső cég által (posta, futárszolgálat, stb.) végzett szállítások során esetlegesen bekövetkező hibák, vagy a szállított eszköz elveszítése esetén a feladót terheli a felelősség.

 

Jótállásos javítások

8.   A jótállásos javításokat az 1959. évi IV. tv. (PTK) 248. §, 277. §, 305-311A. §, 685. §, a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet, valamint a 49/2003 (VII. 30.) GKM Rendelet előírásainak megfelelően végezzük. Ezen jogszabályok megtekinthetők a Nikon Kft. ügyfélterében kihelyezve, valamint a www.nikon.hu honlapon is.

9.   A jótállási igény nem teljesíthető, ha

-  a hiba külső fizikai behatás, beázás, helytelen vagy nem rendeltetésszerű használat, szakszerűtlen szállítás, helytelen tárolás, energiaszolgáltatási zavar, elemi kár, a gyártó hibáján kívülálló ok következménye,

-  a készüléken idegenkezű, szakszerűtlen beavatkozás történt, javítását a Nikon által fel nem jogosított személy végezte,

-  a készülék egyedi azonosítója sérült vagy hiányzik, a hozzá tartozó jótállási jegy nem azonosítható.

10. Ha a jótállási igény a fenti okok miatt elutasításra kerül, a vizsgálat díjaként a Nikon Kft. ügyfélterében kihelyezett, a javítás kezdetének időpontjában érvényes ártájékoztató szerinti bevizsgálási díj fizetendő.

11. A javítás során kicserélt alkatrészeket nem áll módunkban átadni.

 

Fizető javítások

12. Fizető javításra leadott, de az elvégzett vizsgálat alapján hibátlannak minősült eszközök vizsgálatáért az ügyféltérben kihelyezett ártájékoztató szerinti bevizsgálási díj fizetendő.

13. Árajánlat adása esetén az árajánlat kiadásától számított tíz munkanapon belül kérjük a választ szervizünkbe eljuttatni. Amennyiben e határidő után a megismételt ajánlatra újabb öt munkanap után sem érkezik visszajelzés, az ajánlatot elutasítottnak tekintjük, a munkát javítás nélkül lezárjuk.

14. A visszajelzés elmulasztása miatt történt lezárás, illetve az ajánlat elutasítása esetén az ügyféltérben kihelyezett ártájékoztató szerinti bevizsgálási díj fizetendő.

15. A bruttó 20.000 Ft feletti értékű fizető javítások esetében a kicserélt alkatrészekre és az elvégzett javításra a 249/2004. Kormányrendeletben előírtaknak megfelelően fél éves jótállást vállalunk.

 

Fizetési feltételek

16. A bevizsgálási, illetve a javítási díj befizetése a kijavított eszköz átvételekor -számlánk ellenében- készpénzben vagy bankkártyával lehetséges.

17. Átutalásos fizetés kizárólag céges javítási megrendelés alapján, előzetes hozzájárulásunk esetén, előre történő átutalással lehetséges. Ilyen esetben a kijavított eszköz csak a megbízó részére elküldött számlánk alapján végrehajtott átutalást követően, az átutalt összeg bankszámlánkra történt beérkezése után vehető át.

 

Egyéb

18. A Nikon a megadott felhasználói adatokat és a Nikon termék adatait felhasználhatja a termék eredetisége és a kiskereskedelmi értékesítési csatorna beazonosítására. Ezeket az adatokat kizárólag szükség esetén, a törvényi előírásoknak megfelelően, bűnvádi eljárás során szolgáltathatja ki harmadik fél (hatóság) részére.

19. Tájékoztatjuk Önt, hogy a Nikon a megadott e-mail címet felhasználhatja a Nikon termékkel kapcsolatos minőségi- és biztonsági közleményeket (pl. termékvisszahívás, szervizközlemény), valamint a Nikon termék műszaki jellemzőinek fejlesztésére vagy kompatibilitásának biztosítására irányuló technikai tájékoztatást tartalmazó e-mailek küldésére. Ezek a küldemények nem tartalmaznak reklámot vagy kereskedelmi ajánlatot.

 
 
Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.